Tüketici Kanunu'na göre, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürün tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde geçerlidir.
Bu süre içerisinde iade koşullarını sağlamak kaydıyla ücret iadenizi talep edebilir veya farklı bir ürün ile değişim talep edebilirsiniz.
Bu aşamada sizden herhangi bir ücret talep edilmez.
Ürünlerin montajı, kurulması ile ilgili sorun yaşadığınızda veya eksik parça olduğunu düşündüğünüz durumlarda müşteri hizmetlerini arayınız. 0 850 888 19 87
İade etmek istediğiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hiçbir hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasının da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekliyle iade etmeniz gerekmektedir.
Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.
Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyası yapılan ürünler, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünün beğenilmemesi veya keyfi iade durumlarında kargo ücreti müşterilere aittir.
İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi' nde yer alan "Cayma Hakkı" ve "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" şartlarına uygun olmalıdır.
Firma adına fatura edilen ürünlerin iadesinde yasa gereği "İade Faturası" şartı aranmaktadır.
KUSURLU ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDERİM ?
Siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmeden önce kalite kontrol testlerinden geçmektedir.
Sipariş ettiğiniz ürünlerde, üretimden kaynaklanan kusur olması durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren otuz iş günü içerisinde yapabilirsiniz.
Siparişinizi teslimat anında kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir.
Hasarlı ya da eksik olan ürün/ürünleri mutlaka kargo yetkilisine/elemanına HASAR TESPİT TUTANAĞI ile kayıt altına aldırmak müşterilerin sorumluluğundadır.
Hasarlı ürünleri teslim almadan geri iade etmeniz gerekmektedir, kontrol edilmeden teslim alınan hasarlı/eksik sipariş veya ürünlerden firmamız sorumlu tutulamaz.
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra üretici firmanın yapacağı kontrol sonucunda kullanımdan kaynaklı bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza ödenir veya isteğinize bağlı olarak
başka ürünle değiştirilir. Kusurun kullanıcı hatasından kaynaklı olması durumunda üretici firma tarafından belirlenen onarım bedeli ile onarım yapılır veya fiyat farkı ile yeni ürün
gönderimi yapılır.
ÜRÜNLER PAKETTEN EKSİK VEYA HASARLI ÇIKARSA NE YAPMALIYIM ?
Kargo firmasından teslim aldığınız paketi kargo görevlisi eşliğinde açınız.
Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiğinizde kargo görevlisine tutanak tutturabilirsiniz. Bu tutanak ile müşteri hizmetlerimiz yaşanan aksaklığı en kısa sürede çözüme ulaştırır.
İADESİ OLMAYAN ÜRÜNLER NELERDİR ?
Kurulum yapılmış ürünler; bazı ürünlerde montaj işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sökülürken birleşim yerlerinde hasar oluşmaktadır.
Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik vasfını kaybetmiş ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Kurulumu yapılmış mobilyalar, havlupanlar, sıva altı ürünler, küvet ve kabin grupları gibi vb. ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Duşa kabin, banyo dolapları, seramik, cam mozaik, bordür, granit ve dekor gibi ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Bu nedenle sipariş oluştururken ölçünüze dikkat etmeli veya teknik ekibimizden yardım istemelisiniz.
İade için gönderilen ürünler Teknik Servis tarafından iade için uygunluğu incelenir.
(Gerek görülmesi durumunda tedarikçi firmaya test edilmesi için gönderilebilir). İadenizin onaylanmasının ardından, ödeme şeklinize göre kesintiler hesaplandıktan
sonra iade ürün bedeli aktarılmaktadır. Ortalama ücret iade süresi 10 (on) iş günüdür.
"T.C. Sağlık Bakanlığı'nın hijyenik ürün yönetmeliğine göre, ayıplı ürün olmadığı sürece hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iadesi ve değişimi söz konusu değildir."